Zgodovinska izpoved o prvem lepotnem blogu

Že stari grški misleci so trdili, da je s poznavanjem zgodovine načrtovanje prihodnosti lažje. Zato nam je začetke lepotnega bloganja v Sloveniji razkrila avtorica najstarejšega lepotnega bloga Parokeets, Gabi (Gejba) Nedič.

Prva objavljena fotografija prvega slovenskega bloga Parokeets.
Prva objavljena fotografija prvega slovenskega bloga Parokeets.

Izvirni greh
Pred sedmimi leti slovenska lepotna blogosfera sploh ni obstajala. Kakšni lepotni blogi – še tisti, ki so sploh delovali, so bili večinoma del novičarskih portalov. A kar nekaj nas je bilo, ki smo že spremljale in nestrpno pričakovale kaj bodo objavile ameriške blogerke, npr. Scrangie in The Nail File. Seveda je branju sledilo nakupovanje. Nizka poštnina in prijazne cene lepotil, velikokrat izdelkov, ki jih v Sloveniji sploh ni bilo moč kupiti (Zoya za 3 €, da malo obudimo dobre stare čase 🙂 ) … ti nakupi so bili male lepotne zmage. Prava zmaga je sledila nekoliko kasneje.

Brižinski zapisi
”Seveda sva z Maestro in ostalimi puncami na delovnih sestankih (na kavici kjer je ves pogovor tekel le o kozmetiki) sanjale, da bi tudi same odprli dvojezični lepotni blog. Odločitev smo sprejele ob koncu leta 2009 in tako je bil Silvestrski večer proslavljen ob postavljanju WordPress platform in urejanju teme. 4. januarja 2009 je Maestra objavila pri zapis. Ime bloga za lepotne papige sploh ni bilo vprašljivo … Parokeets.com. V tem času so v Sloveniji kraljevali forumi, Facebook je bil bolj kot ne v plenicah, se Myspaca sploh še kdo spomni? Če bi vsakič, ko smo morale razlagati kaj blog sploh je, dobile evro, bi bile danes bogate. Tako pa je bogat z zapisi naš blog, saj smo imele Parokeetke na srečo strastno ljubezen do lepote, nešteto zamisli za zapise ter veliko smisla za humor. Tega smo potrebovale posebej v prvem letu, saj smo se soočale z novimi in novimi težavami. Posebej težko je bilo sodelovanje z uvozniki. In sploh si ga nismo želele zaradi testiranja izdelkov. Odločile smo se namreč, da bomo uporabljale le fotografije z dovoljenjem znamk, a največkrat so se nam zahvalili za ‘ponudbo za reklamiranje’, češ da imajo fotografije le za interne namene. Večkrat so nas celo povabili na sestanek, da spoznamo njihovo znamko, a se odgovorni nikoli ni prikazal na dogovornem kraju. Spraševali so nas ali dejansko blog ‘pisanje’ bere kdo drug kot naše najboljše prijateljice – v prvem letu smo zabeležile več kot 300.000 ogledov!”

Dišeča prihodnost
”Prva leta ploganja smo preživele predvsem zaradi spodbude, ki smo jo dajale ena drugi. Z veseljem smo opazovale kako se je počasi, a vztrajno, naša mala skupnost širila (Cherrycolors.com, Nihrida.com, Ulmiel, Anna, Taya …). Običajno je bilo aktivnih okrog trideset blogov. Pred nekaj več kot dvema letoma, pa se je trend obrnil močno navzgor … pojavil se je bejbi-blogerski-bum. V hecu rada rečem, da so najverjetneje na kakšni izmed večjih marketinških konferenc omenili, da je sodelovanje z blogerji prihodnost in tako so se znamke začele povezovati z nami. Seveda je k trendu odpiranja blogov pripomogel tudi kolaps časopisnega in revijalnega trga v Sloveniji in splošni razcvet blogov v Evropi. Nekaj pa se že od začetka ni spremenilo – le redki blogi ostanejo aktivni tudi po prvih 6 do12 mesecih obstoja. Pisanje spletnega dnevnika je namreč izredno lep, a časovno zelo zahteven hobi.”

Sama upam, da se bo peščici uspelo profesionalizirati in bodo popeljali slovensko lepotno blogosfero na še višji nivo.

**Novim zapisom v zvezi s konferenco lahko slediš na Bloglovinu.**
     

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja